Thursday, April 22, 2010

~``n3w p3rson``~



salam all...


diri aku....
huh rasanya da lma aku x mengarut dlm nie..hahhaha lps nie aku akn cuba rajinkn diri utk mengarut2 dlm nie.....nk kena belajar lagi nie..da lupa nk cmna nk men2 dlm blog nie..hurm hari2 aku mkn tekanan..tekanan dg projek...rasa cm nk give up pon ada..tp demi mama dg abah aku kna trskn gak...ntah bila la nk abis..

rindu aku...
rindu sgt2 yg teramat2 sgt kt mama,abah dg adik2...tp xtau bila leh blik...tp diorg mst igt aku lupa diorg..sebetulnya aku mmg xpnh sedetik pon lupa diorg...syg aku skrg hanya utk family n kwn2 aku....xtau lagi cmna nk ckp cmna lagi..hukhukhuk..touching~~~~~

kawan aku...
majority kawan aku semua dikalangan dak2 YM...sejak aku men ym nie cm2 kawan yg aku jumpa..kt sini gak la aku dpt kakak n abang2 yg aku syg,,kak akma,maleng,abg yas,abg lan,tuna,kak pija,kak rai,tok,maya,mun,mia,senah,ayu,tasha,seri,tuna,mama qis,abg blax,kinah ( aku syg korang sgt2 )...bg aku dirg care aku cm adik diorg sendiri wlpn mgkin bg diorg aku nie nothing..hahahha...aku syg diorg cm aku syg family aku..aku da anggap diorg nie cm adik bradik aku..segala suka aku semua aku kongsi dg diorg...thnx all..luv u all

rasanya 2 ja kot yg jari aku gatai nk type..hahaha...n






p/s: sape2 yg sha xtulis 2 bkn sha xyg tp mngkn lupa nma korang tp sha syg gak korg...jgn marah ha..nnt kena jual

No comments:

Post a Comment

SDiced.fm